Varför är du så jävla petig!? Skärp dig! - Ican



I Nyköping lyser solen! Man blåser dock nästan bort om man beger sig ut på öppna landskap. Men det kan ju vara skönt att slippa fixa frisyren själv.
Idag har jag och Ican spenderat en heldag på stan med fikahäng, cykelturer och klänningsmannekäng. Det är just det sistnämda som har varit dagens stora problem. Balen är om 6 veckor, sista dagen att köpa en biljett är om 2 dagar och jag har fortfarande inte hittat en klänning!
Anledningen till problemet? Ja, enligt Erika så är jag förbannat petig!
Enligt mig så duger klänningarna inte riktigt, det är alltid något som är fel!

Vi har också hjälpt vår älskade GeorgeCoffehouse by George att skriva upp menyerna på tavlor, ruggigt fint blev det!

Nu blir det till att jobba lite körteori och sedan studsa ner i sängen!

Nattifnatt!

Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0