Rise and Shine!

Vaknade superpigg klockan åtta och nu sitter jag med datan i knät och väntar på att min fina pojke ska vakna också!

Något som är riktigt typiskt är att precis när jag får semester, så ska jag bli sjuk också! Halsont och snuvig, det är typiskt. Men tacka vet jag te, räddaren i nöden!

Idag ska jag dessutom försöka göra någon nytta; tänkte titta in hos Arbetsförmedlingen så att de kanske kan hitta ett jobb åt mig?
Dessutom vill jag flytta hemifrån nu nu nu och ska försöka göra någonting åt det! Hjälpte min fina vän att flytta in i hennes lägenhet igår och jag är grymt avundsjuk!

Annars finns det inte så mycket att göra såhär dagen innan lönen dimper ner i plånboken och kan sättas sprätt på, förutom att njuta av ledigheten förstås och det tänker jag göra! :D




Bjuder på en bild på mig och mina sköna från studentbalen! Nu är det över!

Kommentarer
Postat av: Ebony

Tack ännu en gång för hjälpen! Du är en stjärna! (; Charmiga vi är i våra fina klänningar också ;D

2010-08-26 @ 10:18:41
URL: http://ebonyochivory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0