15 september

Idag har varit en kanonbra dag och det bästa är att den inte är slut än!
Vaknade relativt tidigt och startade morgonen med Harry Potter och frukost framför teven. Sedan begav det sig ner till centrum för lite shopping och för en gångs skull hittade jag massor jag ville ha; Nya jeans, en fin stickad tröja och en kofta som jag bara älskar! Tappade bort en nästan exakt likadan kofta i våras från samma affär och nu fanns det till min stora glädje en nästan likadan! :D Så man kan säga att jag är mer än nöjd! Dock har jag en lite tunnare plånbok, men med löning nästa fredag är det bara en fis i rymden!

Den bra dagen fortsätter om cirka en timme med bowling mot grabbsen, så man kan ju hoppas på lite tur (eller skicklighet) där med.

Sen blir det bara till att njuta av ledigheten med pojken och hoppas på ett postitivt samtal efter jobbintervjun i Måndags! :P

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, ja Philip e alltid med ;)

Nar drar ni ivag pa eran resa??? :)



Pussss <3

2011-02-04 @ 05:42:04
URL: http://supersueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0