Jävla oflyt!

Om det är någon som har oflyt så är det jag! Jag tänkte bjuda min pingla på Blogawards och njuta av mitt livs första goodiebag och få gå på en riktigt lyxig tillställning, men när jag glatt klickar på knappen "Köp din biljett här" kommer det till min stora sorg upp en ruta med texten: "Biljetterna till galan är tyvärr slut, köp en biljett till efterfesten här"
Gaah, jag blir galen!!
Hejdå goodiebag, hejdå lyxig gala! Hej ångest den lördagkvällen jag egentligen skulle gå på gala...

Att jag alltid ska vara ute försent!

Samma sak hände mig för en vecka sen, då jag hittade min drömtröja, dock i str L, och på grund av det bestämde mig för att tänka på saken och gå och titta i en annan affär sålänge. Men så fort jag kom ut ur affären visste jag att jag mer än allt ville köpa min dröm-tröja, så jag rusade tillbaka, men då var plötsligt tröjan spårlöst försvunnen.
Att jag alltid ska ha sånt jäkla oflyt!

Jaja, det är ingen idé att hänga läpp för sånna I-landsproblem, men jag har iallafall lärt mig något; Att bestämma mig (och i det här fallet köpa) saker som jag vill ha, DIREKT!
Det är som man brukar säga att; "Det kommer alltid någonting bra ur allt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0