Slit, släp och goda besked!

Efter en dag av slit och släp är jag helt slut i kroppen och jag ser fram emot kvällens spa-kväll!
Idag har jag nämligen hjälpt min bästa vän att flytta till sin egen lya och i ett hyreshus utan hiss blir det lätt en massa träningsvärk i armar och ben! Men det var det värt och flytten avslutades med pizza, mums!

För övrigt har jag fått skitbra besked den här veckan; Jag och pojken har antagligen fått tag i en lägenhet, mitt i stan! Det innebär att jag för första gången i mitt liv kan kalla mig själv stadsbo och inte lantis. Ett steg i rätt riktning!
Nu får vi bara hoppas att allt går som det ska och att plånboken håller, annars blir det inflyttining inom en månad!

Frågan är bara om min plånbok, förutom lägenhetshyra, håller att bo så nära centrum och alla affärer. Så fort man är ledig och inte har något speciellt för sig, blir det ju ofta så att man hamnar suktandes i alla affärer. Men, det kanske blir en bra läxa för mig, den som lever får se!

Men nu kallar tekoppen och ansiktsmasken! Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

hej,Vad görs en dag som denna då? :),ha det underbart..

2010-09-07 @ 16:59:48
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0