Jobb sökes!

Om det är någonting jag hatar, så är det folk som klagar och klagar och lägger över allt slit på andra! Det kryllar av sådana människor på mitt jobb, i varenda hörn finns det en liten klagonisse, omgiven av rökmoln och en butter min.
Om det är något jag önskar, så är det att jag hade ett annat jobb, men det lyckas man ju inte få heller.
Är det något jag ÄLSKAR så är det min pojkvän, mina fina vänner och shopping!
Är jag ledsen räcker det att gå in i en affär, njuta av alla fina kläder, komma ut med en shoppingpåse rikare och genast har jag ett leende på läpparna!

Den här dagen har bjudit på det mesta; ännu en tråkig jobbdag, lite shopping och kvalitetstid med de kära!

Just nu sitter jag och väntar på att pojken min ska bli klar med sitt spelande och att min Amanda ska komma åkandes med guacamole och nachochips (världens godaste snacks!?)
Efter det blir det till att titta på Ja vi elsker Hollywood och njuta av att det faktiskt bara är TRE jobbdagar kvar,. like it!

Men nu blir det till att återgå till jobbsökandet och hoppas på att nån nappar på mina meriter (?)! :D

Bjuder på en bild från studenten också, bara för att minnas den gamla goda tiden, utan jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0