Mätt och belåten!

Har precis kommit hem från Söderköping och Smultronstället och känner mig uppblåst som en ballong med all glass i magen! Mumsigt värre var det dock och det är alltid mysigt när hela familjen samlas och gör något tillsammans!

Nu väntar vi bara på att Amanda och Emil ska komma åkandes och roa oss resten av kvällen, innan det är dags att säga godnatt och invänta ännu en jobbdag! MEN, det är bara två jobbdagar kvar nu och jag är glad glad glad! :D

Sitter och funderar på vad jag kan göra när jag har slutat jobba och står med alla pengar i handen och jag har kommit fram till följande alternativ; shoppa, åka på kryssing/utlandsresa (har inte bestämt mig för vad jag vill mest), åka till Kolmården (ett måste på somrarna!) och framförallt sitta uppe sent framför en bra film på kvällarna och nätterna! Det om något har jag saknat mest i sommar. Allt har bara varit jobb, jobb, jobb, blä på det!
Sist men inte minst har jag också lovat mig själv att bli nyttig och komma igång med träningen igen. Så egentligen kanske jag inte behöver något nytt jobb, jag har ju tillräckligt att göra med alla de saker jag vill göra när jag är ledig ;)

Men nu blir det till att chilla framför en film och invänta den näst sista dagen på jobbet! Puh!

Cy@!


En utlandsresa vore ju inte helt fel! Vamos a la playa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0