Jävla Flyt Hela Tiden

Jävla flyt jag har då!
Jag, en av de mest klantigaste människor (snäppet bakom Erika) av de 9 miljoner som lever i Sverige för tillfället har för en gångs skull fått uppleva en vecka, en hel jävla vecka (!), som har varit som att glida fram genom folkmassorna på min räksmörgås!
Jag har blivit kallad till två jobbintervjuer, båda där jag verkligen skulle vilja ha anställning. Jag har med hjälp av en massa goa människor flyttat in i min lilla lya mitt i stan. Det har varit underbart väder hela veckan och det känns som att helgen, som innebär flera födelsedags"barn" kommer att bli ett hejdundrande kalas!
Kan det bli bättre?

Men nu ska jag sluta bragda och istället ladda inför den andra intervjun den här veckan genom att krypa ner i min säng (som för tillfället bara är en madrass!).

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0