Sökes : Ny sambo

Jag känner en skräckblandad förtjusning över helgens flytt. Förr har jag bara sett positiva saker med att flytta hemifrån och jämfört det med att driva ett eget företag där man hela tiden har många bollar i luften och själv måste hålla koll på ekonomin samt att hushålla med de knappa resurser man har till godo.
Nu känner jag - Panik! Jag kommer känna mig så ensam!
Trots att jag är välsignad med ett gäng vänner som säkerligen kommer att invardera min lilla etta dagligen, så känner jag ändå att det stundvis kommer att kännas tomt att bo med mig och bara mig.

Därför söker jag nu en sambo. Det ska vara någon som är kärleksfull och fyller tomrummet som min familj och katt lämnar, men ändå inte ta upp för mycket plats i min lilla lya. Denne ska heller inte vara för dyr i drift eller lägga sig i för mycket i min vardag. Den ska kunna sysselsätta sig själv under dagtid då jag kommer att arbeta som en galning och gärna välkomna mig med öppen famn när jag, sliten efter åtta timmar på jobbet kommer hem på kvällen.

Hör av er om ni känner er träffade!

Min nya sambo?

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de läääääääget? :D ha det skoj :)..

2010-09-04 @ 20:14:20
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0